Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ECU или имобилайзер 2.4jtd 150кс.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеДобре, ще го кажа така: Ако няма маса и върне "паразитна" верига през таблото, няма ли да се случи точно това?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колега погледни си предпазителя отзад в багажника до акумулатора - точно на единият от кабелите на акумулатора. Ако там ти е нагоряла кабелната обувка или леглото на предпазителя ще имаш аналогични проблеми.
УспехПритежател на Alfa Romeo 164 2000 TS БИВША
Alfa romeo 166 2.4 JTD - това е автомобила!
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
+12V на контакт:
4 светло синьо с бяла ивица
5 светло синьо с черна ивица
54 светло синьо с червена ивица
58 светло синьо със жълта ивица
Шаси:
1 черно
2 черно
3 черно
Ако захранванието е наред и К-линията за диагностиката - пин 48 (оранжево със зелена ивица) е изправна до диагностичния конектор а няма комуникация с ECU - то, e почти сигурно, че то е фирясало.
Странно е негасненето на индикациите при чека. Това си е проблем само в таблото и няма отношение към ECU - то.
1,2,3 към шаси - ОК
54, 58 - +12V OK
Обаче на 4 и 5 меря само 2.82V!
На къде сега?Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеДа докладвам на бързо.
1,2,3 към шаси - ОК
54, 58 - +12V OK
Обаче на 4 и 5 меря само 2.82V!
На къде сега?
Смени релето T9 в таблото в моторния отсек:
Допускам, че то има нагорял контакт.
Ако с това не се оправи, премери напрежението спрямо шаси на извод 30 на релето и после на извод 87 (докато релето е в цокъла и колата е на контакт).Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:53.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова е вече нещо.
Смени релето T9 в таблото в моторния отсек:
Допускам, че то има нагорял контакт.
Ако с това не се оправи, премери напрежението спрямо шаси на извод 30 на релето и после на извод 87 (докато релето е в цокъла и колата е на контакт).
На 30 краче +12av, на 87 краче 2.82VAlfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеСмених релетата, пробвах с няколко ,няма разлика.
На 30 краче +12av, на 87 краче 2.82V
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеРелето включва ли, когато си на контакт?Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеНе , не се включва.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПремери напреженията спрямо шаси на изводите 85 и 86 на същото реле.
85 няма никой, предполагам трябва да е маса. Замериха на верига към маса, пак не отчита нищо. Ако е това се губи маса някъде към релето.
Проверих 87 краче до 4 и 5 краче на ECU'то, кабела е здрав.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение86 краче +12V
85 няма никой, предполагам трябва да е маса. Замериха на верига към маса, пак не отчита нищо. Ако е това се губи маса някъде към релето.
Проверих 87 краче до 4 и 5 краче на ECU'то, кабела е здрав.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакво значи на извод 85 няма никой? 0 волта ли мериш?
Ако се бъркам в принципа на работа на релето ме извини.
Между другото, без значение на контакт или не, на 86 краче си има 12V.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Да, изводи 85 и 86 са двата края на бобината на релето. Щом на единия мериш +12V а на другия 0 V, значи между двата има напрежение 12V и релето трябва да е включено. Но ти казваш, че не е.
Махни релето, бодни един мост между изводи 30 и 87 и пробвай да запалиш.
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеМежду другото, без значение на контакт или не, на 86 краче си има 12V.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:06.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа, изводи 85 и 86 са двата края на бобината на релето. Щом на единия мериш +12V а на другия 0 V, значи между двата има напрежение 12V и релето трябва да е включено. Но ти казваш, че не е.
Махни релето, бодни един мост между изводи 30 и 87 и пробвай да запалиш.
Това е нормално.
Колега ecotronic златен си. Не знам как да ти се отблагодаря.
Извинявай, не съм се доуточнил и май те подведоха малко. 85 и 86 ги мерех на махнато реле.
Сега остава да намеря защо се губи масата на 85.
П.С
Ако е постоянно захранено релето, защо не са ползвали един прост предпазител? Какъв е смисъла от това реле?Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеАко е постоянно захранено релето, защо не са ползвали един прост предпазител? Какъв е смисъла от това реле?
Сега да се върнем на релето. С поставено в цокъла реле и на контакт сигурно на извод 86 мериш +12V. Ако е така, то провери веригата от извод 86 до пин 13 на ECU - то. На него трябва да излязат 0V (шаси) за да включи релето.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment